אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > ידע והעשרה > מאמרים > שיווק ופרסום

שיווק ופרסום


המדריך להופעה בטלוויזיה – או מיץ פטל מתחיל מהפואנטה / טל אלכסנדרוביץ' שגב
הופעה בטלוויזיה – איך עושים את זה ויוצאים בשלום ? האמת לא קשה אם שומרים על כמה כללים עיקריים....

איך כותבים הודעה לעיתונות, או - מיץ פטל עומד על הראש / טל אלכסנדרוביץ’ שגב
יש כמה תחומים שכל ישראלי בטוח שהוא מבין בו. אחד מהם זה תקשורת. מה לא ברור הרי מגיל 0 אני רואה ושומע/ת חדשות שלא לדבר על זה שכל יום שישי אני קורא/ת עיתון. מה, אני לא יודע/ת לקרוא עיתון ? אז זהו שמרביתנו לא יודעים לקרוא תקשורת.

הצלחה באמצעות תקשורת / יעל לוטן
המילה תקשורת נזרקת לחלל האוויר בממוצע ארבע פעמים בכל פגישה ובסוף הפגישה דברים לא מסתדרים בגלל בעיה בתקשורת…

שיווק באינטרנט באמצעות הפצת מאמרים / מיכל מורנו
מאמרה של מיכל מורנו, עורכת האתר "מאמרים", מפרט את מה שאני רואה בו כאסטרטגיית השיווק החשובה והאפקטיבית ביותר ברשת: תוכן, תוכן ושוב תוכן.

אתר האינטרנט שלך ויחסי הציבור / אופיר שפיגל
להופיע בעיתון זה חשוב אבל אסור להזניח את חלון הראווה. האם תשאירו את חלון הראווה של חנותכם קבוע ובלתי משתנה?

זבנג וגמרנו – תמונה על היחסים של פירמות בישראל עם הלקוח! / ענת זיו
למה מנהלים בישראל לא משקיעים ביחסים עם לקוחות קיימים, ועסוקים רק בגיוס לקוחות חדשים? משפטים ששמעתי מפי מנהלים בכירים, שפשוט אינם מבינים את החשיבות ולא מעריכים את ההזדמנות הכספית שיש בלקוחות הקיימים.

כיצד דוחפים S אחד לתוך ארבעה P? / גיל לייזר
על חשיבותו של שירות לשיווק ולהצלחה עסקית.

איך ממתגים מלחמה ?
פרלמנט נשים, מושב 43 אודות קולות נשים במלחמה, 25.9.06: דברי חנה בית הלחמי על "קול ומחיר המחאה".

שפת השיווק הבינלאומי
מאת יובל קנון, באדיבות אתר "חדשות המחלקה הראשונה";
גינונים טקסיים, לא רק שאינם מועילים, לעיתים הם אף עלולים להזיק, מאחר שהם נתפסים כהתרפסות והבעה של רצון עז לסגור עסקה, עובדה המעמידה את איש/אשת השיווק או המכירות בעמדת נחיתות במשא-ומתן.

העסק שלך ביום שאחרי המלחמה / יעל לוטן
אם המלחמה נגמרה ואם לא עדיין יש צורך בבחינה מחודשת של המצב בו העסק שלך נמצא. יש צורך עכשיו יותר מתמיד לבנות אסטרטגיה מפורטת של השנה הקרובה כי תקופת המלחמה לצערי בהחלט שיבשה מס' מהלכים או תכנונים שלא ייצאו לפועל מכורח הנסיבות.

אתר האינטרנט שלך ויחסי ציבור / אופיר שפיגל
אם היית בעל חנות פירות וירקות, האם היית משאיר את חלון הראווה של חנותך קבוע ובלתי משתנה? מדוע, אם כן, אתר האינטרנט שלך (של רובנו) לא משתנה?

לא ליפול למלכודת הפטפטת / עינת מירון
למרות הציפייה שהנה, הפעם יפתיעו אותי. ירתקו אותי. יעניינו אותי. אני מתאכזבת כל פעם מחדש. למה תמיד זה קורה???

מעבר לשביעות רצון.... / אביטל יוגב
על איכות השירות ושביעות רצון של לקוחות.

ספר נמדד על פי תפוצתו בלבד
הסופרת נורית זרחי ביום עיון שערך מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) בנושא הארי פוטר: "בימינו, מושג העומק הספרותי הוחלף במושג ההצלחה וספר נמדד על פי תפוצתו בלבד".

על מפגש "נשים מקדמות נשים" בל.ה.ב.
גיורא רוזן, נציב קבילות הציבור של הרשות השניה:
"המפרסמים קובעים את התוכן של הטלוויזיה ואת הטעם וככל שהפרסום ירוד כך גם התכנים שנצפה בהם"

כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |