אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > טיפים > PR

PR


איך כותבים הודעה לעיתונות, או - מיץ פטל עומד על הראש / טל אלכסנדרוביץ’ שגב
יש כמה תחומים שכל ישראלי בטוח שהוא מבין בו. אחד מהם זה תקשורת. מה לא ברור הרי מגיל 0 אני רואה ושומע/ת חדשות שלא לדבר על זה שכל יום שישי אני קורא/ת עיתון. מה, אני לא יודע/ת לקרוא עיתון ? אז זהו שמרביתנו לא יודעים לקרוא תקשורת.

איך לכתוב הודעה לעיתונות? / חנה בית הלחמי
אחד הנעלמים הגדולים שיש בעולם ה- PR, היא אותה הודעה לעיתונות, שצריכה לקלוע היטב הן לצורך של המפרסמ/ת והן לצרכי העיתונאי/ת, צריכה להעביר הרבה מסר במעט מילים, להיות מדויקת ולהיכתב באופן, שחלקים רבים ככל האפשר מתוכה יכנסו לעיתון. והכי חשוב – שהיא תעניין את העורכ/ת, כך שתגיע בכלל לשלב מיון התוכן.

10 הדברות ללקוח/ת יחסי ציבור / יעל לוטן
לפעמים ישנה נטייה לחשוב, שמרגע שנשכר משרד היח"צ עליו לשאת בכל ולנהל את הכל, ובכן לא כך הדבר...

יח"צ – נקודות התורפה של מנהלת / יעל לוטן
יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו את מעוניינת להגיע. כל מה שתעשי או תאמרי הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאת משדרת בכל יום.

למה אמנים צריכים יחסי ציבור? / יעל לוטן
כי כל אחד ואחת צריכים יחסי ציבור, וללא הידיעה על האמן כיוצר, היצירה אינה שלמה.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב / יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היחצ"נות.

כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |