אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > Marcom > מאמרים

מאמרים


כללי עריכת מאמרים / חנה בית הלחמי
רבים מאתנו שולחים מאמרים לאתרי אינטרנט שונים. האם אנו עושים ועושות זאת באופן שמקל על העורכים וגורם להם/ן לרצות לקבל מאיתנו עוד ועוד תוכן? להלן כמה כללי יסוד שכדאי לדבוק בהם, על מנת להפוך לכותב/ת אטרקטיבי/ת לעורכ/ת המצוי/ה...

מסרים סמויים בפירסום - א’: ניתן היה לחזות את פרשת רמדיה
שלושה חודשים לפני פרוץ פרשת רמדיה ומותם הטראגי של 3 ילדים, פרסמתי מאמר ביקורת על מסע הפירסום של החברה, בו זיהיתי זלזול כלפי קהל היעד שעלול לסכן את ילדינו. כאם לפעוטה (אז), הצהרתי שמחמת החשש איני קונה יותר מוצרי רמדיה. האם ניתן לחזות אמינות, איכות ושירות של חברה באמצעות המסר הפרסומי? בהרבה מאוד מקרים, התשובה היא כן. להלן המאמר המקורי;

אתר האינטרנט שלך ויחסי ציבור / אופיר שפיגל
אם היית בעל חנות פירות וירקות, האם היית משאיר את חלון הראווה של חנותך קבוע ובלתי משתנה? מדוע, אם כן, אתר האינטרנט שלך (של רובנו) לא משתנה?

יחסי ציבור באינטרנט / יעל לוטן
המדריך השלם ליחסי ציבור ומיתוג ברשת, מהמסד עד הטפחות, מהטכני אל השיווקי, ובעיקר - למה ואיך לעשות את זה?

מה בין יחסי ציבור להייטק? / יעל לוטן
בעניין יחסי ציבור והייטק, נראה כאילו "מה עניין שמיטה להר סיני"
אך כמו שאמרתי בעבר וכנראה אומר תמיד: כל חברה צריכה יחסי ציבור!

חזון שווה המון / חנה בית הלחמי
חזון: נבואה, אידיאל, משאת נפש, תמונה דמיונית, חזות
נבואה: חזון, התנבאות, ניבוי, חיזוי העתיד, כושר ניבוי, ניחוש, רוח הקודש, דברי נביא; הגדת עתידות.
אידיאל: שאיפה, חזון, משא-נפש, מופת, שיא השלמות, חלום שמנסים להשיגו.
ראיית-הנולד: חזון, ניבוי העתיד, רוחק-ראייה.

איך לכתוב הודעה לעיתונות? / חנה בית הלחמי
אחד הנעלמים הגדולים שיש בעולם ה- PR, היא אותה הודעה לעיתונות, שצריכה לקלוע היטב הן לצורך של המפרסמ/ת והן לצרכי העיתונאי/ת, צריכה להעביר הרבה מסר במעט מילים, להיות מדויקת ולהיכתב באופן, שחלקים רבים ככל האפשר מתוכה יכנסו לעיתון. והכי חשוב – שהיא תעניין את העורכ/ת, כך שתגיע בכלל לשלב מיון התוכן.

יח"צ – נקודות התורפה של מנהלת / יעל לוטן
יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו את מעוניינת להגיע. כל מה שתעשי או תאמרי הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאת משדרת בכל יום.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב / יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היחצ"נות.

כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |