הודפס מאתר http://hbh.co.il
דף ראשי > Marcom > מותר ואסור ב- Marcom > Yes or No...?

Yes or No...?



עבודת מרקום מקצועית אמורה להתמקד במסרים המרכזיים אותו מבקש/ת היצרנ/ית או צריך המוצר להעביר.
מדובר באומנות הצמצום, אומנות המיקוד, אומנות העניין, אומנות שעניינה לעורר אפקט לא מילולי, בעזרת מילים: עניין, רצון, סקרנות, לעורר לפעולה, לקרב, לשנות דגשים.
שפה - ויזואלית ומילולית כאחת - יש בה את הכוח לעצב את התודעה. בכך עוסק המרקום וכל האיסורים והמגבלות הם יחסיים, צריכים להמדד אך ורק אל מול קריטריון יעדי המוצר או היצר/נית.
חשוב לזכור, שעבודת מרקום טובה לוקחת גם בחשבון הבטים תרבותיים, אתניים, מגדריים, חברתיים וכיו"ב - על מנת לכוון את המילים למקומות טובים בלבד.



חזרה לדף מאמר
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |