אודות | משובים | במחשבה שנייה | פייסבוק | פורום רעננה | פינת ייעוץ | ספרים | צרו קשר | רשימת תפוצה
דף ראשי > ייעוץ > יעוץ אסטרטגי > הארגון המשווק

ארגונים חושבים שיווק



לאורך השנים, נתקלתי בהצלחות מטאוריות שהסתיימו בקול ענות חלושה, בצמיחות הדרגתיות ועקביות, בנסיקות וצניחות חדות, בכל צורה ותוכן, בכל גישה והתנהלות שיווקית ועסקית הקיימות בזירה.
 
יש לי, כמדומני, פרספקטיבה מספקת לאישוש הנחת המוצא שלי, עימה אני עובדת כבר שנים בארגונים שונים:
אם השיווק אינו חמצן אותו נושם הארגון, אינו תרבות ופילוסופיה ארגונית, אינו שם וזהות לארגון עד אחרון עובדיו - קשה לגרף ההצלחה לשמור על יציבותו.
 
האם נכנסתם פעם לשרותים בעסק מסחרי ויצאתם משם בתחושת גועל עמוקה שליוותה אתכם לאורך המו"מ העסקי על המוצר או השרות שרציתם לרכוש?
 
אוריאנטציה שיווקית בארגון משמעותה, שגם החצר האחורית היא חלון הראווה של הארגון - וכך מטפחים כל עובדי הארגון את כל חלקיו, כשהם שותפים לסה"כ התוצר והשירות הניתן לסביבה וללקוחות. זוהי אוריאנטציה שרואה תמיד את המשימות שבדרך כחלק מתמונה רחבה יותר של תדמית הארגון.
 
גישה זו אומרת, המוצר ימכר טוב יותר אם שיתוף הפעולה בין קו הייצור למחסן התוצרת הגמורה יהיה הדדי, ידידותי ומסייע.
 
ארגון הפועל באוריאנטציה שיווקית, הוא ארגון שקל יותר לנהל אותו. השירותיות מאפשרת עשייה משותפת מתוך מוטיבציה גבוהה ורצון. היא גם מאפשרת התפתחות מנהיגות טבעית וביטוי ליכולות שונות של עובדי הארגון, שתרומתם לארגון מרובה.
 
ניתן לאמן ארגונים לשיפור האוריאנטציה השיווקית שלהם, בעזרת הדרכות קבוצתיות ואינדבידואליות בכל הדרגים או בחלקם.
 
לפרטים, ניתן לפנות ל-



אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |