אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > טיפים > טיפים לתכנון תערוכה

טיפים לתערוכה מוצלחת



טיפים לתערוכה מוצלחת:

1. על המציג לזכור שהצלחתו אינה תלויה רק בגודל הביתן או בעיצובו (למרות חשיבותו המכרעת של העיצוב), אלא:
במיקום הביתן
במוצרים
בעבודת ההכנה השיווקית שערך לפני התערוכה
בעבודת ה- Follow Up אחריה

2. לעולם אין לדעת אם תנועת המבקרים תהיה רבה או מועטה – עליכם להזמין כמה שיותר מבקרים מראש, רצוי בהזמנות "סגורות" – הזמנה אישית וקביעת מועדי פגישה.

3. בדקו מי הלקוחות החשובים לענייניכם והזמינו אותם מראש לבילוי משותף לאחר שעות התערוכה.

4. הכינו ניירת מעקב אליה ניתן להצמיד כרטיסי ביקור של מבקרים ולרשום פרטי שיחה

5. הכינו חלק מהקטלוגים כך, שניתן יהיה לאספם מביתנכם מבלי להזדקק לסָבָּל … כך תישארו במעקב מיידי של המבקר עם שובו לביתו.

6. הכינו ניירת (קטלוגים, שלטים) גם בשפת האזור

7. נסו, במסגרת תקציבכם, 'להשתחל' לתפוצות פרסום המפוזרות בתערוכה (של, למשל: מכון היצוא, עתון התערוכה, קטלוג התערוכה וכו')

8. "פתחו את הקלפים" – גלו ערנות תחרותית אולם את תעשו רושם של חשש תחרותי המעורר דחיה בסביבה העסקית העולמית. אם המוצר טוב, יעתיקו אותו ממילא …
אתם מתחרים באיכות, אמינות ושירות גם אם קיימים מוצרים "נפלאים" משלכם.

9. טיפ עיצובי – בשנים האחרונות ניכרת מגמה לצמצם את שטח הצגת המוצרים ולהרחיב את השטח הפנוי ושטחי הישיבה בביתנים, עד כדי גישה קונספטואלית מוחלטת שמציגה מוצג אחד בודד - תצוגה מאתגרת, מסקרנת ופרובוקטיבית - על שטח פתוח נרחב.  המסר: לא צריך "לשפוך" את כל המוצרים שלנו, צריך בעיקר "לדוג" את הקניינים אל תוך חדר הישיבות.




אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |