אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > תכנון ותכניות > סוגי תכניות > תכנית שיווק

תכנית שיווק - Marketing Plan



תכניות שיווק הן התמחותה הייחודית של HBH Marketing Management. לאורך 19 שנים של ניסיון מצטבר, פיתחה HBH את היכולת להבין באופן ממוקד ומדוייק את מהות הקיום של העסק, המוצר או השרות בסביבת שוקי היעד ובסביבה העסקית. יכולת זו מסתייעת ביכולת לייצר חזון, לדעת למצב ולמתג את המוצר או השרות, לייצר פריסה שיווקית ולמפות את הסביבה התחרותית לצוך בניית תכנית עבודה אפקטיבית.
בניית התכנית מלווה בהדרכה, אימון ייעוץ בכל הבטי הפעילות השיווקית, מרמת הפרט בארגון (מנהל/ת שיווק, מנכ"ל/ית) ועד לרמת הארגון כולו.
תכניות השיווק כוללות:
  • תקציר מנהלים
  • רקע
  • סקירת שוק
  • הצגת המוצר / השרות / החברה
  • יתרונות וחסרונות מול מתחרים
  • תקינה ואישורים לפי מפתח טריטוריאלי
  • אסטרטגיה שיווקית
  • תכנית חדירה לשווקים
  • תכנית מיצוב ומיתוג
  • תכנון פריסה שיווקית (Marketing Network)
  • יצירת התחלות של קשרים
  • מיפוי דרכי הגעה לשוק - תערוכות, כנסים, מגזינים מקצועיים, ארועים
  • מיפוי העדפה גיאוגרפית לשיווק המוצר או השרות
  • תקשורת שיווקית (Marcom)
  • תכנית פרסום וקידום המוצר או השרות
  • תקציב שיווק

תהליך כתיבתה של תכנית שיווק עומד על חודשיים עד ארבעה חודשים, תלוי במורכבות שלב המיפוי.

בדרך כלל, נכתבת התכנית בשלה ה- Pre Marketing או בשלבים מוקדמים של השיווק.

באופן מיטבי, רצוי לחלק את כתיבת התכנית לשניים:

שלב א’: תכנית ראשונית בשלבי התהוות המוצר או השרות, או בשלב שקודם ללשלב השיווקי. יתרון של התחלה מוקדמת כזו הוא בעיקר בהזדמנות להתאמת המוצר או השרות, לפחות במאפייניו החיצוניים, לביקושים והעדפות בשווקי היעד.

שלב ב’: תכנית מלאה, כשהמוצר כבר מוכן ועומד בדרישות תקינה, תפוקות ייצור, אריזה ואיכות נדרשות.

על תכנית עסקית - Business Plan

מה מטרתה של תכנית




אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |