אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > ייעוץ עסקי-שיווקי > פינות ייעוץ > ייעוץ עסקי שיווקי לנשים

מה היחס הנכון בין הכנסות לפרסום?



חנה שלום,

מעניין אותי לדעת אם יש "נוסחה" להשקעה בפרסום ביחס להכנסה. כי ההיצע רב ואף פעם אנחנו לא ממש יודעים מה לעשות ביחס לזה.

תודה,

ק.צ.


שלום לך,

יש שיאמרו לך שיש נוסחה, אולם בפועל הנוסחה משתנה ויש לה מדד אחד מרכזי - מדד הכדאיות. המדד הזה נמדד באפקטיביות של ערוץ הפרסום, כמה הכנסות הערוץ יכול להביא לך ומה מידת הודאיות או אי הודאיות שבתמורה הזו. כלומר, השקעה של 10000 שקל במודעה שחשופה למליון קוראים כדאית לך רק אם הקוראים הללו הם קהל היעד שלך. ה"דיל" אינו בעלות חבילת הפרסום שלך אלא במיקוד והאפקטיביות שלה. המדד לפרסום טוב הוא עליה עקבית (גם אם מתונה) במכירות ובהתקשרויות בעקבות הפרסום.
בגישה זו, מדיניות הפרסום שלך מוכתבת מהגדרת היעדים וקהלי היעד שלך. אם את זוכרת כל הזמן את אלו ומציבה מדד ויעדים לכל השקעה בפרסום, מהר מאוד תמצאי בעצמך, במתואם לתחום העיסוק ולעסק שלך, מה עובד עבורך ושווה השקעה, ומה לא.
 
בהצלחה,
חנה



אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |