אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > ייעוץ עסקי-שיווקי > פינות ייעוץ > ייעוץ עסקי שיווקי לנשים

האם לברר מדוע העדיפו ספק/ית אחר/ת על פני?



שלום לכולן,
כשאני שולחת הצעת מחיר ללקוח, יש כמה אפשרויות:
או שאני מקבלת אישור הזמנה ויוצאים לדרך...
או שאני לא שומעת ממנו, ואני פונה כעבור כמה ימים, במייל, ואח"כ בטלפון.
לרוב, לקוחות שלא מעוניינים , לא מודיעים לי שהם החליטו ללכת עם הצעה אחרת, אלא פשוט נעלמים...
אבל יצא לי לקבל תשובה שלילית מלקוח, שמודה לי על ההצעה אבל מבשר לי כי החליט על הצעה אחרת.
החלטתי לשלוח לו מייל, בו אני כתבתי שאני מכבדת את החלטתו מאחלת הצלחה ובנוסף לבקש ממנו, אם זה בסדר מבחינתו- לשתף אותי בנימוקי החלטתו. הוא נענה וסיפר כי היתה הצעה אחרת זולה מעט משלי, ובנוסף היה זה אדם שמקבל ההחלטות הכיר אישית כמקצוען בתחומו.

שאלתי היא- האם היה זה נכון לשאול? האם יכול להזיק לי מבחינה תדמיתית "להציק" ללקוח כך? או להפך, משדר מקצועיות?
מה אתן אומרות?


תשובתי:

כמו שרצוי לבקש מלקוחות הפונים אלייך, לספר לך איך הגיעו אלייך, ככה כדאי לבקש מלקוחות שאמרו לך "לא" מה הנימוקים. זה עוזר לך להשתפר. ואגב, אין זה אומר שבפעם אחרת הם לא ישכרו את שרותייך. ככל שתדעי יותר על נימוקי הדחיה תוכלי להתאים להם טוב יותר את ההצעה הבאה. שלא לדבר על כך שיצרת שיח, "דיבור" אישי עם הבנאדם. זה תמיד טוב לעסקים...
בהצלחה.


הקישור לשירשור המקורי בפורום יזמות נשים בתפוז





אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |