אודות | פינת מומחים | כתבו עלינו | תודות | בלוג nfc | מילים בקפה | פורום רעננה | פרלמנט נשים | ספרים | צרו קשר
דף ראשי > ידע והעשרה > מאמרים > אוטוסטרדת המידע

בקשה לחילופי קישורים - כללי זהב / יצחק מורנו



השתדלנו וקיבצנו כאן עבורכם מספר כללים מנחים העשויים לעזור לכם בכתיבת בקשות לחילופי קישורים בדואר אלקטרוני או טפסים באתר.
 
1. הקדמ/י ובצע/י קישור מאתרך לפני בקשת הקישור החוזר
עניין של נימוס, אך לא רק. על ידי ביצוע קישור בפועל מאתרך לפני שליחת הבקשה תגדילו משמעותית את אחוזי ההיענות לבקשתכם.
2. כלול/כללי אינפורמציה מדוייקת של מיקום הקישור באתרך
אל תבזבז לחינם את זמנם של אחרים, על ידי שתצביע במדוייק היכן מופיע הלינק באתרך המצביע לאתר המבוקש תהפוך הבקשה ליעילה יותר
3. תנ/י כבוד לרשימת הקישורים שלך!
אל תתביש ברשימה, היא אינה מפחיתה מכבודך או מימקצועיותך. מקם אותה במקום בולט באתר והפנה אליה את תשומת לב הגולשים באתר. ככל שהרשימה תמוקם טוב יותר (השקע בכך מחשבה), מספר האתרים שיקשרו אל האתר שלך בחזרה יעלה
4. הצע/י משהו בתמורה
העיסקה הטובה ביותר בעולם היא זו המשתלמת לכל הצדדים. השתדל להציע מעט יותר מקישור חזרה בלבד לאתר. סווג את הקישורים, קדם לראש הרשימה את החשובים יותר, הוסף איור מדגיש, צור רשימת מועדפים טבעית. זכור! רוב האתרים לא יקשרו אליך בחזרה (אין זה אומר שתרצה למחוק אותם מרשימת הקישורים שלך) ולכן רצוי להדגיש את אלו שכן מקשרים בחזרה.
5.אל תזבל/י!
אל תשלח מכתבים המוניים, אל תפנה לאתרים לא רלוונטיים לאתרך, הקפד על פניה אישית לכל אתר ואתר, אל תשתמש בתבנית קבועה לכל הבקשות, ובכלל כבד את פרטיותם של האנשים עימם אתה מבקש לעשות עסקים.
6. היי/ה צנוע/ה ומנומס/ת
הקפד על שפה נאותה, הימנע מסופרלטיבים לאתרך, והשתדל להיות צנוע ככל האפשר. ספק פרטים נוספים על אתרך רק אם הם רלוונטיים באמת לבקשת חילופי הקישורים. אתה עלול להיות מופתע עד כמה סעיף זה משנה את התמונה כולה ואת אחוזי ההיענות לבקשתך
7.כלול/כללי פרטי קשר מפורטים
רק כך יוכל הצד השני להיענות למבוקשך במהירות, ולהיות משוכנע ביתר קלות " וכי כוונותיך רציניות שלא מדובר בדואל "זבל"
8. אל תתנשא/י ואל תנסי/ה ללמד אחרים את עבודתם
טעות נפוצה היא לנסות ו"ללמד" את הצד השני מהם חילופי קישורים ולמה כדאי לו להתחיל בכך עוד היום !
אל תדאג, חילופי קישורים אינם המצאה חדשה ולמעשה רשת האינטרנט כולה מבוססת על עובדה זו. אף אדם אינו אוהב עצות מיותרות ובודאי לא מאנשים אותם הוא אינו מכיר.
9. קישור בקלי קלות
רוב מנהלי האתרים סובלים ממצוקה כרונית של זמן היות והם מנהלים אתרים רבים במקביל. וודא כי פנייתך מכילה את האינפורמציה הדרושה בכדי לקשר לאתרך או מפנה אותם לעמוד שכזה באתרך. כל פתרון שכזה חייב להיות ברמה של "גזור והעתק" . לרוב מנהלי האתרים אין פשוט זמן ליותר מזה. והם עלולים שלא להענות לבקשתך אם כרוכה בכך עבודה רבה מידי.
10. קצר וקולע
הקפד על כתיבת בקשה קצרה ועיניינית, כלול רק את הפרטים ההכרחיים, הימנע מתמונות, היה חד וברור לגבי פנייתך אך עם זאת מנומס ואדיב
11. הקפד/י על עיצוב מקצועי ונקי לאתרך
אין צורך לרוץ ולשלם למעצב על אלפי דולרים בכדי לעצב מחדש את אתרך, הקפד על עיצוב נקי וברור ככל האפשר, והימנע משליחת בקשות לאתר "בהקמה" בשיפוץ" או בהרצה. ודא כי האתר שלך נראה במיטבו טרם שליחת הבקשה.
12. השתמש/י בכתובת דואר אלקטרוני "חזקה"
משמעותו של סעיף זה הוא להשתדל ולהימנע ככל הניתן משימוש בדואר חינמי, כתובות מחוץ לדומיין וכדומה. רצוי מאד כי כתובת הדואר תישלח מתיבה השייכת לשם דומיין האתר או מתיבת דואר "מכובדת" אחרת

יצחק מורנו הינו המנהל בפועל של מורנו'ס - המומחים לשיווק באינטרנט וקידום אתרים.
מקור המאמר: www.Articles.co.il - מאמרים לשימוש חופשי



אנא המתן לטעינת התגובות...
כל הזכויות שמורות © | עיצוב: | Powered by [PiXeliT - בניית אתרים] |